Jak wykorzystać wdrożenie salesforce w sprzedaży?
Podstawą dobrze funkcjonującej i rozsądnie zarządzanej firmy jest odpowiednie oprogramowanie sprzedażowe - w tym wypadku sales cloud. Musi...
Współczesne firmy, aby się rozwijać, potrzebują nowych technologii. Warto stawiać na kompleksowe rozwiązania, które obejmują jak najwięcej aspektów funkcjonowania przedsiębiorstwa. Przedstawiamy kluczowe obszary, które można znacznie udoskonalić, korzystając z nowoczesnego oprogramowania.
Sprzedaż, marketing i obsługa klienta opierają się dzisiaj w dużej mierze na skutecznej analizie obszernych baz danych. Istotne jest, aby zgromadzone informacje były dostępne w łatwy sposób - co umożliwia chmura. Dzięki niej można wygodnie korzystać z zasobów firmowych z dowolnego urządzenia mobilnego w dowolnym czasie, nawet offline.
Pracownicy działu sprzedaży stanowią kapitał przedsiębiorstwa, dlatego ich umiejętności i doświadczenie należy maksymalnie wykorzystać. W jaki sposób? Zwalniając ich z rutynowych i powtarzalnych zadań! Pozwalają na to narzędzia, odpowiadające za automatyzację procesów sprzedażowych. Dzięki temu reprezentanci handlowi mogą skupić się wyłącznie na swoich kluczowych celach i komunikacji z klientem.
Z klientami trzeba komunikować się nie tylko podczas procesu sprzedażowego, ale także w trakcie obsługi serwisowej i posprzedażowej. Najważniejsze narzędzia, które to umożliwiają, to: wygodna w obsłudze baza danych dotyczących historii klienta, możliwość komunikacji w systemie omnichannel oraz dostęp do bazy wiedzy, pozwalającej na szybsze rozwiązywanie problemów. Zadowoleni klienci częściej polecają ofertę znajomym, są w stanie zapłacić więcej i cechują się lojalnością.
Rozwijając firmę, nie wolno zapominać o marketingu. Kampanie reklamowe, by były skuteczne, powinny być spersonalizowane, zautomatyzowane i prowadzone w wielu kanałach. Jednocześnie, ważna jest możliwość raportowania w czasie rzeczywistym, co pozwala na bardziej efektywne wykorzystanie budżetu.
Aby rozwinąć przedsiębiorstwo we wspomnianych obszarach, wystarczy sprawne wdrożenie jednego narzędzia, takiego jak sprawdzony system CRM. Obecnie największą popularnością na świecie cieszy się Platforma Salesforce, która jest w pełni skalowalna i elastyczna. Za jej wdrożenia i rozwój na polskim rynku oraz wsparcie klientów odpowiada firma Craftware.
Artykuł sponsorowany
Podstawą dobrze funkcjonującej i rozsądnie zarządzanej firmy jest odpowiednie oprogramowanie sprzedażowe - w tym wypadku sales cloud. Musi...
Wraz z rosnącą popularnością franczyzy, coraz więcej osób jest zainteresowanych rozpoczęciem działalności franczyzowej. Rozpoczęcie...
Rozwój własnego biznesu to bardzo ważna sprawa - polscy przedsiębiorcy wcale nie są gorsi od tych z całego świata, co potrafią udowadniać...
Rynek najmu komercyjnego w Polsce nie jest jeszcze zbyt duży, ale w ostatnim czasie rośnie szybciej niż wcześniej. W tej chwili około 2 mln...